2017. március 18., szombat

Metro interjú

Eredeti a robsesseden. Itt a fordítás


Távolságtartó, nyugodt, tűnődő – ezt várom R-Patz-től. A vonakodó sztár, aki a Twiligh kapcsán vált híressé, és csak egy írásbeli (nyomtatott) interjúba egyezett vele (velünk!) és valami olyasmire voltam felkészülve, mint a foghúzás. Ehelyett…
’Hello, hello!’ ugrándozik felém Pattinson, mint egy hat láb magas labrador. „Hol szeretnél ülni? Vizet?” Megküzd a kupakkal, amíg egy „nem, te”, „nem, te” udvariassági táncot járunk arról, ki kapja a kényelmes kanapét.
„Úgy hiszem, az ilyen felindulások csak a sajtóval történnek”, mondja. „Hirtelen izgatottá válok és mindenkit ki alakarok elégíteni és egy kicsit idiótán viselkedek.”
Áldjam a szívét.

Leszámítva a lenyűgöző szinte hülőőszerű, burkolt szemeit, ami egy másvilági jóképűséget ad neki, semmi nincs benne Edward Cullenből. A Twilight hűvös vámpír szívdobogtatója, olyan 30 éves, színész és modell.
A Dior Homme legújabb nagykövete még ennél is felismerhetetlenebb a The Lost City of Z filmben, amiben egy dús, sűrű szakállt visel, hogy eljátssza Henry Costin-t, az Amazon egyik első brit felfedezőjét.
„Az igazi Henry Costinnak nagyon drámai Viktória korabeli bajusza volt,” mondja. „Úgy gondoltam, az én arcommal az túl Noel Coward-os lenne, szóval egy teljes szakállal voltam nyolc hónapig. Elég szörnyű volt – a végén megjelentek ezek az undorító benőtt szőrszálak az egész arcomon. Gah! Nem kéne erről beszélnem!”
Ennél is rosszabb, egy dzsungelben kapott fertőzés miatt Costin szakállába kukacokat kellett tenni. Igaziakat. „Szörnyű volt – megettem őket meg hasonlók” mondja. „Azt hiszem ki kellett vágniuk azt a jelenetet, hogy lentebb vigyék a korhatárt.”
Rendes srác, aki ugyanabba az iskolába járt, mint Jack Whitehall, Tom Hardy és Louis Theroux, Pattinson azt mondja, nem volt finnyás a forgatáson a dzsungelben, annak ellenére, hogy ’ellepték” a homok bolhák (?) és ömlött rajta a verejték az eredeti gyapjú öltöny alatt.

„A folyóban kajmánok voltak és én és Charlie körülöttök úsztunk,” mondja. ’A stáb egyik tagját megharapta az arcán egy orsós vipera. A kellékes mester egyből beugrott a helyzetbe, kiszívta a mérget és kiköpte – fogalma sem volt arról, mit csinált, épp előtte végzett az East Enders forgatásán, de a srác rendbe jött. Annyira sok veszélyes lény volt mindenhol a dzsungelben, hogy nem aggódsz. De amikor visszamentem a hotelbe és láttam egyet a szobában, akkor kiakadtam!”
Hunnam a főszereplő a filmben, Pattinson a hűséges szárnysegédje. Pattinson szintén ilyesmi volt a Life-ban, ahol Dane DeHaan volt a rivaldafényben, mint James Dean.
„Sokkal különcebben játszhatsz, ha a mellékvonalon vagy,” magyarázza. „Nincs rajtad annak a felelőssége, hogy előre vidd a fő szálat a történetben, szóval több mindennel próbálkozhatsz.”

A másik fél: R-Patz és FKA Twigs 2014 óta vannak együtt.
Ahogy minden könnyedén halad előre, egyre közelebb kerülök a személyhez. Pattinson soha nem ömlengett a magánéletéről, még azelőtt sem, hogy a Twilight-beli partnere, Kristen Stewart megcsalta, ami világszintű címlapsztorit jelentett. FKA Twigs énekesnővel 2014 óta randevúzik és most jegyben járnak. Romantikusabb inkább, vagy cinikus?
„Um, olyan… szeretem azt gondolni, hogy vannak különleges dolgok a világon. Szóval valamennyire romantikus vagyok,” válaszolja.
A szokatlan divat választásai (egy ’gorilla’ nagykabát és egy visszafelé cipzározott felső) vajon egy megtévesztő taktika, hogy elvonja a sajtó figyelmét a magánéletéről?
„Az egy cseles egyezmény lenne!” hátrál meg, ahogy elgondolkodok az ’egyezmény’ szó használatán. „Az a red carpet Berlinben (ahol a nagykabát volt rajta) az utóbbi idők egyik legfélelmetesebb élménye volt, csak azért, mert valami mást akartam viselni. Amikor akármilyen nyilvános életet él az ember, lehetetlen tudni, hogy mikor csinálsz jót. Az egyetlen, amit akarok, hogy megkapjam azokat a munkákat, amiket igazán meg akarok csinálni. És hogy ne őrüljek meg.”


Rob arról…
…hogy éheztette magát a Lost City Of Z filmért
„Charlie (Hunnam) elképesztően aktív volt, szóval nem lóghattam el az éhezést – ugyanabban a hotelben voltunk és ő végig karakterben maradt. A menüben volt csokis süti is, és folyamatosan arra gondoltam: „Amikor végzek, eszek egyet és nagyszerű lesz.” Aztán ettem egyet, és szörnyű volt, mert a testem visszautasította.”

…hűséges Twihard követőiről
„Jó tudni, hogy vannak, akik nézik a fejlődésemet és hogy egy dologban megtaláltak és veled maradnak. Jó dolog, mert a munkáim egyre furcsábban lesznek. Idén próbáltam felgyorsítani a furcsa irányába az utat.”
…a zenéjéről
„Már nem játszok olyan sokat, bár most zenét szerzek egy filmhez a Zellner testvérektől, amiben szereplek, és a címe Damsel. Régebben különbséget tettem a zene és a színészet között, de minél kevesebbet zenélek, annál több energia megy az agyamba színészkedés közben, így úgy tudok improvizálni, mint amikor zenélek.”




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése